reklama

Pár viet

Vychádzala z predajne kozmetiky. Staršia pani, udržiavaná, vidno, že sa o seba stará. „Idete výťahom?“, opýtala sa ma, keď som vyšla z predajne. Než som stihla odpovedať, dodala: „Viete, ja sa výťahom sama bojím“. Hlavou mi prebleslo, že tým hrozitánskym starým výťahom tiež nechodím, no zdalo sa mi, že pani po schodoch asi veľmi nevládze, a tak som jej povedala: „Áno, idem“.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nastúpili sme. „Z výťahov mám fóbiu, viete. Dvakrát som sa v nich zasekla, raz ako jedenásťročná a potom ako dvadsaťdvaročná“, stihla mi cestou zo štvrtého poschodia pani porozprávať. „Sama výťahmi vôbec nechodím, no keď ide niekto so mnou, tak sa nebojím“, dodala.

So záujmom som ju počúvala. V duchu som si hovorila, že niektoré výťahy pôsobia naozaj hrozivo, o zvukoch, ktoré vydávajú, ani nehovoriac... človek nemusí mať ani fóbiu, aby sa v nich cítil nepríjemne. Pravda je taká, že keď išla ona s podmienkou, že idem aj ja, tak som sa zviezla. Nechcela som ju však prerušiť v rozprávaní, a ani by sa to cestou zo štvrtého poschodia veľmi nedalo. A navyše som mala pocit, že sa jej vyrozprávaním o svojej fóbii tak trochu uľavilo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Výťah pristál na prízemí. Tak dovidenia“, usmiala sa na mňa pani. „A ďakujem“, dodala spokojne, že nemusela ísť po schodoch. „Dovidenia“, odpovedala som jej... „a tiež ďakujem“, dodala som, len tak pre seba v duchu. Vysvetliť prečo nebolo kedy. Cesta výťahom zo štvrtého má svoj rokmi vypočítaný presný čas... slúži akurát „na pár viet“...

Andrea Vörösová

Andrea Vörösová

Bloger 
  • Počet článkov:  92
  •  | 
  • Páči sa:  72x

Venujem sa edukačným programom pre dospelých a pre deti. Rada počúvam príbehy, názory a postrehy ľudí. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu