reklama

Odkiaľ máte moje číslo?

Odkiaľ máte moje číslo?, rozčuľuje sa pred potravinami starší pán. A po chvíli zase: Ale povedzte mi, odkiaľ máte moje číslo? Chvíľu počúva a potom znova žiada odpoveď na svoju otázku. Takto sa to opakuje ešte niekoľkokrát. Zrejme mu niekto ponúka nejaký produkt, možno hrnce, alebo neviem, čo teraz aktuálne letí. Idúc okolo neho, chápavo som naňho pozrela. Staršia generácia, ktorá vyrastala bez telefónnych liniek, mobilov, počítačov a internetu to má v dnešnej dobe niekedy naozaj ťažké. Cudzí ľudia z rôznych firiem a spoločností bežne disponujú našimi telefónnymi číslami a vedia naše mená, aj keď ich nepoznáme a ani oni nás.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Chápem úprimné a nefalšované rozčuľovanie daného pána. Pripomenulo mi to podobnú situáciu, ktorú som zažila pred pár rokmi. Pár minút pred avizovaným živým telefonickým vstupom do večerných správ spravodajskej televízie, /robila som ich v ten deň počas celého dňa/, mi na mobil zavolala jedna neznáma pani. Sladkým podlizovačným hlasom ma hneď dôverne oslovila Andrejka a začala mi ponúkať nejaké produkty. Napriek tomu, že som jej povedala, že teraz nemám čas, lebo čakám na pracovný telefonát, robila sa, že to nepočuje a pokračovala vo svojom mlení. Tak som jej jednoducho telefón zložila. Tiež som neskôr rozmýšľala, kto tá pani bola, odkiaľ mala na mňa moje telefónne číslo a prečo mi zavolala až večer a nie cez deň, ako sa to obvykle zvykne robiť. No potom som sa na to vykašľala, pretože v dnešnej dobe už niekedy naozaj nie je v našich silách všetkého sa dopátrať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zdá sa, že časy, kedy záhady sveta objavoval Detektív Karol a vysvetľoval Majster N, sú už nadobro preč. Dnes sa už, ako sa hovorí, "kope iná liga". Len človek niekedy nevie, čoho sa má obávať viac, či súčasného prudkého rozvoja techniky a nekontrolovateľného množstva informačných kanálov, alebo ľudskej zlomyseľnosti a zákernosti, ktorá je tu už od nepamäti...

Andrea Vörösová

Andrea Vörösová

Bloger 
  • Počet článkov:  92
  •  | 
  • Páči sa:  72x

Venujem sa edukačným programom pre dospelých a pre deti. Rada počúvam príbehy, názory a postrehy ľudí. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu