reklama

Do Žiaru po vlečku...

Je tomu už dobrých pár rokov dozadu... Vedúci družstva v jednej z obcí pri Tornali prišiel k zamestnancovi Julovi, ktorý tam pracoval ako traktorista. „Počuj Julo“, hovorí mu, „zajtra bude treba ísť s traktorom do Žiaru po jednu vlečku.“ „Dobre“, povedal Julo a na druhý deň ráno s traktorom odišiel. Približne o tri hodiny nato zvoní vedúcemu družstva telefón. Volá Julo: „Dobrý deň vedúci, volám Vám, že som zastal v Detve, došla mi nafta.“ „A čo robíš, preboha, v Detve?“, vedúci mu na to. „No veď idem po tú vlečku do Žiaru nad Hronom, ako ste mi včera vraveli“. „Chlape“, vedúci zalapal po dychu, „ale veď ja som myslel do Žiaru tu pri Tornali". Nedalo sa nič robiť, vedúci sa vybral autom aj s bandaskou nafty v kufri do Detvy. Aby Julo vedel dôjsť s traktorom naspäť...-))

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu
(zdroj: slovenskytovar.sk)
Andrea Vörösová

Andrea Vörösová

Bloger 
  • Počet článkov:  92
  •  | 
  • Páči sa:  72x

Venujem sa edukačným programom pre dospelých a pre deti. Rada počúvam príbehy, názory a postrehy ľudí. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu