reklama

Blahoželám, vyhrali ste darček. Ale...

„Vieš čo sa mi minule stalo?“ zastavila ma suseda. „Volali mi z nejakej firmy, že ma vyžrebovali a vyhrala som darček. A že kedy mi ho môžu prísť odovzdať. Vraj to bude spojené aj s prezentáciou nejakého výrobku. Tak sme sa dohodli na termíne. Prišla pani, pekne upravená. Povedala, že je z Lučenca. V rukách držala dve veľké krabice."

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

"Na úvod mi povedala, že som vyhrala sadu vody, nejakej liečivej. Krabicu s vodou položila nabok a rozbalila tú druhú. Vybrala z nej nejaký prístroj. Vraj sa ním dá zistiť, aký mám zdravotný stav. A hneď aj začala „ordinovať“. Najprv mi z prsta zobrala takým malým prístrojom kvapku krvi. Potom mi s ďalšou vecou pozrela do nosa. Manžela to prestalo baviť a odišiel na ryby. Pani mi na základe tohto vyšetrenia zhodnotila zdravotný stav a povedala: „Máte možnosť kúpiť si to (rozumej daný prístroj) v hotovosti, alebo aj na splátky“. Zaskočená touto informáciou som zahabkala, že momentálne s manželom splácame jeden výrobok, ktorý sme si kúpili ešte pred rokom, takže na tento teraz financie nemáme a o prístroj teda záujem nemám. Ako som jej to hovorila, uvedomila som si, že sa ma tá pani neopýtala, či o daný prístroj vôbec mám záujem“, povedala suseda a pokračovala: „No to ešte nebolo nič. Mala si počuť, čo nasledovalo potom. Pani sa urazene zodvihla zo stoličky a nahnevane mi povedala, že keď nemám záujem o prístroj, nedostanem ani tú sadu vody. No ale, v telefóne mi povedali, že som darček vyhrala a že mi ho prídu odovzdať. Aj vy, keď ste prišli, ste mi povedali, že som vyhrala vodu“, nedala sa suseda a o vodu začala už z princípu, že ju vyhrala, slovne bojovať. „No tá pani sa zatvárila, ako keby som jej ja niečo zlé urobila a odišla“, rozhorčila sa suseda.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„No to vám z toho asi riadne stúpol tlak, že?“, hovorím jej. „To si píš, že stúpol. ( aký to paradox, po vyšetrení „skvelým“ a dobre drahým prístrojom zameraným na vyšetrenie zdravotného stavu -)). Tak najprv ti zavolajú, že si vyhrala darček a že ti ho prídu odovzdať, ty pustíš ich pracovníčku do bytu, a nakoniec sa tá osoba ešte urazí, že si si nekúpila ich výrobok, o ktorý si ty vlastne ani nikdy záujem nemala a nikdy si ich ani o nič nežiadala. No a to, že ti ten darček, čo ti sľúbili, nakoniec nedajú, je už len „čerešničkou na torte“... povedala suseda a dodala: „Nabudúce im už na to určite neskočím“...

Andrea Vörösová

Andrea Vörösová

Bloger 
  • Počet článkov:  92
  •  | 
  • Páči sa:  72x

Venujem sa edukačným programom pre dospelých a pre deti. Rada počúvam príbehy, názory a postrehy ľudí. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu