reklama

Koronakríza a „gentleman“ v obchode...

Skočila som do potravín nakúpiť zopár vecí. Naložila som do košíka, čo som potrebovala a išla uličkou smerom k pokladni. V obchode bolo vtedy len zopár ľudí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

V uličke, ktorou som prechádzala, postával akýsi muž a už z diaľky sa mi prihovoril: „Poďte, nech sa páči.“ „Hm, aká galantnosť,“ pomyslela som si, „to je vzácnosť, zrejme to bude aj touto dobou karantény, ľudia sa asi naozaj začínajú k sebe správať ohľaduplnejšie.“ Tento myšlienkový pochod mi však dlho nevydržal. Presnejšie... len dovtedy, kým som nedorazila k pokladni.

Tam práve platila za svoj nákup jedna pani. Bezdomovkyňa z mesta, známa tým, že je už dlhé roky takmer v kuse „naliata“ v alkohole, na ponuky sociálnych pracovníkov s vybavením ubytovania nereaguje, často postáva pred jedným z obchodných domov a hygiena nie je práve téma, s ktorou by ste u nej zabodovali. „Takže toto je pravý dôvod onoho gentlemanstva“, pomyslela som si v duchu, ako som tam stála a pozerala, ako pani podáva predavačke „drobné“.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Obrátila som sa k „gentlemanovi“ a zdvorilo som mu povedala... „Kľudne choďte vy, ja sa neponáhľam.“ Tak išiel... zamrmlal niečo v tom zmysle, že on sa aj tak vlastne ponáhľa.

Kvôli koronakríze poctivo nosíme rúška, dezinfikujeme si ruky a a v rukaviciach sa „trápime“ s otváraním mikroténových sáčkov v obchodoch, no povahy a charaktery.... na tie ani Covid-19 len- tak „nemá“...

Andrea Vörösová

Andrea Vörösová

Bloger 
  • Počet článkov:  92
  •  | 
  • Páči sa:  72x

Venujem sa edukačným programom pre dospelých a pre deti. Rada počúvam príbehy, názory a postrehy ľudí. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu